källkritik

inte det minsta. jag går på allt jag ser. och bara för det har jag nyss för första gången i mitt liv delatagti i en bloggtävling. man kan vinna något alldeles-alldeles fantastiskt. jag ser framför mej hur alla jag känner känner säger "åh" och himlar med ögonen men allt som kan göra min tönt ögonfransar längre, i'm in!
det var annars superdyrt, så jag lär inte köpa det själv. därför måste måste jag vinna!
det är bara jag och hittils 141 andra som också vill ha mirakelmedlet. fast jag slår vad om att alla dom har kängre ögonfransar än jag har.

annars då?
igår fetvilade jag. idag fetvilar jag. fast jag måste skriva lite nu. (gjorde visst inte det igår). var uppe hos åsa och gjorde en nyansering, som det heter. så nu är mitt hår ganska fitn minsann!
ikväll ska jag inte fetvila. stockaryds gympadamer ska ha avslutning och ville att jag skulle ha pass med dom. bestämt sedan länge så jag måste liksom. det blir lätta vikter och långa pauser och mycket snorpapper.
jag lär väl falla död ner efteråt eftersom mitt matintag inte riktigt är vad det brukar. vilket funkar om man ligger på soffan, men inte om man ska lyfta vikter en timme.

på posten idag kom varvetpapprena. jag är i startgrupp 8. vilket är typ tio grupper bättre än förra året. bra, då slipper jag sitta och nervös så länge och det är nog mer folk kvar längs me banan. förra året kändes det som att folk hade gett upp.
en månad kvar. 


så är det helg igen. ikväll ska vi nog inte göra nåt. imon ska vi till jönköping. för lite samkväm innan loppet på söndag. som de andra ska springa men inte jag. buhu. jaja det blir trevligt ändå, om bara mina bihålor kan sluta göra ont, helst förresten om hela framsida huvud kan sluta göra ont. 
men men, man kan inte få allt här i världen.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0