katastrof.

ja. mitt sjukdomstillstånd är en katastrof. såhär många dagar? på alackstiden hade hag varit överlycklig över att få va sjuk nångång. blev jag det? nä. (bara när jag kände efter väldigt vääldigt mycket.)
men nu. när jag har intressanta föreläsningar och nästan precis koommit igång me löpningen. 
igår började det om  på nytt. jag började frossfrysa. precis som i fredas. snabbt tog jag dock en alvedon, så det gick över fortare den här gången.

idag känns det lite bättre. skolan börjar vid ett, så jag ska nog göra ett försök. duscha och byta om iaf, man blir ju inte direkt friskare av att va ett drägg.

på söndag är det tänkt att jag ska springa landsjön runt. 12, 5 km. det kommer inte gå så fort. om jag ens kommer kunna springa. men det är några dagar kvar så jag hoppas på det bästa.
viktor springer som en galning. förra året slog jag honom med 8 minuter. i år blir det nog jag som åker på storstryk skulle jag tro.

det är ju inte så smidigt att sitta en i föreläsningssal o hosta som en idiot heller. idag är röda korset på besök och pratar om katastrofhjälp. låter som nåt jag inte vill missa men... jaja. får se.

nä världens tråkigaste blogg just nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0