killkill.

hejhej ganska effektiva dag. jag vaknade vid halv nio. käkade frulle o diskade. sen ringde hannah o undrade tentasaker. o jag är helt fel person att ringa till. för det första kan jag inte förklara saker ens om jag vet hur det hänger ihop. och för det andra så visste jag knappt hur det hänger ihop. det där med ekonomi som sagt.

sen sprang jag. runt källeryd + sjön. 9. nånting. och det var jobbigt idag. fast det tog 51 minuter. och jag har aldrig sprungit snabbare än 48. alltså när jag har sprungit mycket förut kan man tycka att jag borde kunnat pressa tiden lite. men icke, vilken dålig människa jag är. 

jaja. nui har jag varit i vetlanda en sväng. jag blev helt slut. nu ligger jag i soffan och det liksom kliar i benen som det kan göra när man tränat ibalnd. och jag tycker infte om det så mycket. hoppas det går över till kl 18 för det är det träning igen. bp! nästan en vecka sen nu så et ska bli fint. sen ska jag på kalas! hos sandra för hon har fyllt
25.
kalasbra torsdag minsann.

imon är det världens tråkigaste dag, då måste man va lessen hela dagen o sånt. jag kommer nog inte var det utan va nöjd för vi ska till föreberg o fira mamma och henrik och viktor. såhär lite i efterhand.
på kvällen byter vi släkt för emelie o fredrik kommer hem (ja nu verkar det faktiskt som att dom gör det.)
på lördag ska jag jobba o packa o kanske springa en tur me joanna. o sen ja, då bär det av norrut.

ser ni? inte en enda tråkig stund på en hel vecka framåt. mer än det för nu är det full rulle ett tag framöver!



tillbaks till snön. lite knäppt o härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0