mitt i veckan.

idag är det onsdag och snart är det helg igen. himla tur det för det kommer bli en finfin helg!

jag är ledig. igen. fast i måndas och igår var jag i skolan. igår var jag hemma så tidigt så det nästan kändes som jag var ledig. jag stack ut o sprang på eftermiddagen. elljusspåret tre varv. måste försöka få in lite intervaller och backträning nu så igår va första försöket. första varvet sprang jag som uppvärmning, resterande två ökade jag i uppförsbackarna. (bra va, peter!) redan andra varvet kändes det lättare att springa snabbt. konstigt va? nu ska mina ben bli vana vid lite snabbhet, det här går inte längre.
sen tog jag rundan om källeryd hem. alltsomallt 12 km.
det kändes rätt långt bort att springa en mil till efter det. men men. snart är det dags och då måste det gå. jag är mest rädd för att jag kommer springa sämre i år än förra året. men än hinner jag träna så ingen fara på taket.
skönt var det iaf och idag har jag ont i benen. mer lkär det bli för ikväll det dubbelpass på schemat. om inte pumpen blir inställd som den var förra gången. då blir det bara combat.

efter springturen cyklade ajg bort till åsa och klippte av mitt slitna hår. skönt som katten.

nu ska jag planera min framtid och det är spännande. kanske ska jag inte rädda världen?
hej.

Kommentarer
Postat av: Peter

Bra jobbat

2010-04-15 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0