nu ska vi se.

ja minsann vad är det egentligen som har hänt den senaste veckan?

i lördas förra veckan var några människor hos oss och vi premiärgrillade. de va fina grejer men dom fick gå hem ganska tidigt för jag skulle upp, tidigt. halv sju ringde klockan och klockan sju hämtade jag upp peter och joanna. i jönköping hämtade vi deras grejer samt oskar, joanna före detta jobbarkompis och sedan bar det av norrut.
vi stannade vid göta kanal för att käka frukost.




de va lite kyligt. fast bättre än i december. då var det snorkallt!

sen hade jag tråkigt i baksätet så jag tog massamassa kort på joanna.




och hon är ju så snygg så det gör inget att jag har hundra sånnahär bilder.



äntligen slipper peter köra och får dricka öl. (oskar började redan i skövde.)



sen kom vi hit!



och linus och anders anslöt.
linus bor i eskilstuna och anders i stockholm. fast han var i arboga och firade påsk, så dom kom den vägen.



linus laddar liftkort. så himla smidigt. eller?



oskar o joanna.



sen var det iaf dags att åka skidor. i liften dricker man jäger såklart.



lunchtime.



sen eh... paus.



joanna och linus.



suddigt men fint ändå.



sen när klockan blir sådär trehalvfyra är det dags för afterski.



det är roligt!

puh nu får det räcka med bilder. men på tisdagen blev degt lite action när andersa hoppade och landade på huvudet och fick hjärnskakning.



då hamnade han i sjukstugan och fick sen åka till mora ett dygn. han blev lite virrig och knäpp ett tag men nu är han som vanligt igen vad jag vet. 

hur som helst så är semester det bästa man kan vara på!
och jag avslutar som sej bör:
tack och hej, leverpastej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0