rekord.

idag är det torsdag vilket betyder att det är över en vecka sedan jag tränande senast. vilket jag inte minns när det hände senast. när jag varit på hemmaplan, alltså. på semester är det inte så ovanligt. men det kan lätt va flera flera år sedan.
jag har även slagit i personligt rekord i antal sjukdagar. på många år. i förrgår och igår var jag i skolan.  igår mellan 8 och 12, jag hostade en del och var/är sjukt hes o förkyld men annars ok. efter tolv åkte jag och hannah hem till charlotte för att äta lunch (jättegott, tror jag, känner ingen lukt och ingen smak). en liten stund efter det började jag frysa och jag tänkte att here we go again. 
med frossa och ont i hela kroppen låg jag helt utslagen i sofann medan de andra försökte hitta ett best practise på någon organiasation. vilket inte gick så fort..... halv sex åkte vi hem. som tur va hade hannah bil så jag slapp åka tåg i mitt ynkliga tillstånd. tim hämtade mig i vrigstad. jag gick o la mej, vaknade vid åtta. la mek i soffan. somnade vid nio och vaknade vid halv tolv när tim skulle gå o lägga sig. gick o la mej och vaknade vid halv nio.
så ev har jag slagit rekord i antal sovtimmar på ett dygn också. 

så nu vet ni allt om mitt tillstånd!
idag är jag ok igen men jag vågar inte riktigt lita på det eftersom jag känt mej ok några dagar men det kommer tillbaka titt som tätt.
som tur är tar åsa passet ikväll (hennes tredje den här veckan..) så jag kan fetvila.

blä det känns som jag lever i en bubbla. lägenhetsbubbla. och ute skiner solen men jag måste väl va inne. landsjön runt blir det nog inget med. varvet? hur ska det gå.

igår fick jag iaf fitness och runners på posten. så även om jag inte kan träna nu så kan jag löäsa massa o samla energi och peppa för hur mycket jag ska träna när jag väl blir frisk igen!  
(fick två runners av okänd anledning. om nån vill ha en så ...)

måste plugga lite också. den här kursen har varit så flummig. ärligt talat? jag har inte läst eller skrivet en rad sen senaste hemtentan (som jag heller inte hade läst nånting inför förrän det var dags att srkiva den. jag fick G ändå. tack för det). men nästa vecka har vi ett seminarie så jag måste skriva lite. inte speciellt mycket dock....
sen dags för hemtenta igen. sen ska vi bara skriva sista kursen innan det är dags för sommarlov!

ok hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0