säg hej till





Elvis,tolv veckor, tillika mammas och pappas nya hund, som jag var hemma o hälsade på första gången igår.
himlans söt va?




annars har jag nu gått i skolan tre dagar irad vilket inte hör till vanligheterna och jag är astrött. idag hade viu seminarie i en och en halvtimme. inte så betungande, utan ett gansalk trevligt seminarie. annars är det inte favoriten, som ni förstår.
jag o hannah gick en sväng på stan innan hemfärd. jag köpte en klänning på indiska. och ett par skor för 160 pix! fast helgen verkar inte bli så himla varm. annars tänkte jag matcha klänningen med premiärrosévinet.
vi får väl se.

snart ska jag till vetldan och köra pump. vilket jag inte är sugen på det minsta om jag ska va ärlig. i vintras va åsa less, och nu är jag rätt less. tur att vi inte är det samtidigt iaf. 

imon är det skola igen. sen är det helg. förutom att jag ska jobba fredag eftermiddag.
valborg? förra valborg var det varmt och vi grillade här ute.. hm ja så var det nog. o tina och jacob blev ihop. så var det! 
helt klart så var april 2009 lite varmare än 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0