sjuk.

ja käredar jag är sjuk. det är inte ofta men nu ha det hänt. det bröjade i fredas några timmar innan fotbollen, som jag sett fram emot länge. kl fyra började jag frysa som bara den.
sen hade jag typ frossa i flera timmar tills jag istället började svettas när febern släppte. i lördags morgon kände jag mej mycket bättre så jag tyckte att jag kunde hänga med till göteborg.
så det gjorde jag. vi åkte vid elva, hämtade upp kalle o peter och joanna. släppte av kalle hos peters bor i ulricehamn, åt på Mc i Borås, (som man nästan alltid gör) för att sedan komma fram till Lisa och Anders (nummer 2) i Göteborg. Vi fikade lite o sen började spritfesten. Det fanns sjukt mycket sprit och sjukt mycket frukt till juicekillen. Jag gick inte åt så hårt åt det dock, krasslig som jag va så nöjde jag med med några stycken drinkar. Sen drack jag vatten.
Det vra massa massa folk jag inte kände och det är ju inte min bästa miljö men allt som allt var det rätt trevligt och sent blev då vissa aldrig åkte hem (vilket enligt somlig berodde på mig vilket jag fick skit för). så jag somnade rätt förbannad och vaknade innan alla andra vaknat. jag och tim gick ut en runda och när vi kom tillbaka var peter och joanna påväg ut, vi hamnade tillsut på subway (som ajg inte förstår mej på btw) på avenyn. jag fick sjuka skoskav och sen åkte vi hem. 
jag är alltså ynklig idag., blåsor på hela fötterna. förkylningsblåsor i hela! munnen. aldrig varit med om nåt liknande.  hostar som en tok o snyter mej var femte minut.
blääää! på söndag är det landsjön runt och jag är inte redo att springa två mil. detta gör inte saken bättre, ska gudarna veta. ute skiner solen och här sitter jag som en idiot.
ursäkta men fan!

till råga på allt tyckte tim det verkade lite jobbigt att dra igång jobbet idag. så han är hemma. suck. (jag kan kanske uppfattas som elak men prova själv att bo med en arbetslös, så himla kul är det inte!)

nu ska jag kanske sova lite till. det verkar jag kunna göra en del.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0