start på helgen.

jag startar min helg med lite ont i halsen och konstig hosta. jag känner mej inte sjuk så jag velar huruvuida det är dumt att springa idag eller ej. jag villl inte bli sämre, för imon ska vi på göteborgsfest!
så det kan sluta med en lång promenad istället. vanligtvis är jag otroligt dålig på att inte träna trots halvkrasslighet, men idag har jag faktiskt ett val, vilket inte alltid är fallet med bodypumpen. dessutom är det skillnad på pump och springa. blabla.

annars. igår va en ganska fin dag. med skola (föreläsning nummer 1 va rätt trist) däremot var föreläsning nummer 2 ganska rolig. sen åkte jag hem och gick till jobbet för tre lite dryga timmar. när jag kom hem grillade tim kyckling! så vi åt kyckling marinerat i tikka masala m. yohgurt, sallad, raita och naanbröd. min melodi.

idag är det helg och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på hela dagen. promenad såklart och kanske skulle jag ta o baka lite? har haft en behövlig avsockringsvecka den här veckan, men idag skulle jag väl kunna äta en kaka? o ge resten till henrik. han gilllar sånt.
ikväll är det seriepremiär och derby på enevi! ska bli himla roligt och förhoppningsvis spöar rörvik/stockaryd skiten ur sävsjö.

annars så åker vi som sagt till göteborg imon. tjoho!
tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0