anti.

förmodligen är det meningen att man ska gilla lördagar.
mer än det. älsk dom.

och det gör jag. ibland. men dagar i sävsjö när tiden inte går och jag inte har en enda plan.
när dom flesta andra är påväg till varandra och ska grilla. såna dagar. vilket är ganska många av mina lördagar i sävsjö. tur att et bara är en kvar.
för det är just det här jag längtar efter att slippa.

igår var jag medbjuden till jönköping av angelica o co. utgång. men eftersom jag har typ 20 kronor kvar (plus 50 som jag hittade i ett par byxor) så var jag tvungen att banga. suger.
istället gick jag en promend och jag o tim cyklade till värdshuset o käkade planka. avslutningsvis kollade vi på the doors. filmen. som var bra... och såklart rätt destruktiv.

jag sa i början av filmen; tänk o varit där, på venice beach 1965!
när filmen va slut så kände jag att jag hade nog inte blivit gammal då. det där med att stå emot frestelser är inte riktigt min grej.

hela veckan har jag svettats på alack. himla himla varmt på linan! förbehandlingen kanske inte är så tokig ändå. på sommaren...

jag har också tränat ordentligt. bra där. måndag pump, tisdag löpning me viktor, osndag pump, torsdag combat, fredag promenad, lördag löpning.

allt har gått bra utom löpningen., det känns som jag väger hundra kilo. minst.
jag håller tummarna att det lossnar inom en snar framtid.
och längtar efter en vardag där jag knappt kommer göra annat.

inatt har vi en typ hundraåring på besök. kalle, peter o joannas hund, är här. han är gammal o grå (beige) o sover mest så det är ingen större uppoffring.

jag håller tummarna att det finns mynta på konsum så jag kan göra mojito av romen som är kvar sen vinbärs daiquarin förra helgen.  

annars då?

jodå för fan jag är på topp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0