efter mat innan träning.

idag har vi vandrat. och gjort upp eld. och en... vad det nu hette. som man hänger kasrtullen med vatten i.
och... haft lite anatomi. sen slutade vi tidigt. halv tre. så mitt hårda liv i nya pluget fortsätter.

ikväll är det spinning på schemat. lite ångest över detta men jag tar tjuren vid hornet och trampar jävlar!

jag har tagit lite bilder. jag vill köpa ny kamera. sen.



hej igen. jag va tvungen att gå innan. vi skulle kolla på gymnasterna som tränade en stund innan spinningen.
iaf så är det detta köket/vardagsrummet och det är julia, erik och norrland på bilden. norrland heter också erik men är från norrland så.. ja, för enkelhetens skull. han vor inte hos oss, fast typ, för han är här jämt.



finfint va?



här satt vi en stund o drack folköl i lördags kväll.
norrland, magnus, katja, julia, thomas.



redo för lite vandring. julia, maria, mia.


  

lärarpär kokar kaffe till oss.



gött.

imon har vi... beteende tror jag. och idrott. sen kommer pappa o lämnar gummistövlar, täcke och liggunderlag till mej.
(han ska jobba i sthlm, så han kör inte hela vägen hit bara för det.)

ja. så är det med det. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0