hej.

fredag kväll men  jag vaknade i morse trodde jag att det var lördag och jag tänkte... åh nej ikväll ska jag ut igen! orka!
men det är ju inte förrän imon så jag får vila en dag så det är lugnt.

igår åkte jag, kristin, fanny och tim till Hook.
först hade vi picknick en stund. på golfbanan. lagom till att laleh började spela gick vi in.
och hon är verkligen min favorit!


sen hängde vi i öltältet resten av kvällen. lasse är ju liksom inget nytt, det händer ju att han spelar live om man säger så.

en riktigt härlig kväll var det!






och nu ville inte datorn lägga upp fler bilder.
imon ska jag gå ut i växjö. med sandra. på ett eller annat sätt. och bada tunna i vid vallsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0