helg på flykt,

så det regnar i småland igen och jag har inte ett skit att göra. igen.
kanske ska jag baka kanelbullar?
jag ska iaf promenera långt o ikväll ska jag åka till vetlanda för att träna pump. kanske får jag sällskap av viktor. och förmodligen av laban, nåt annat skulle förvåna.

iaf. i fredas tog jag tåget söderut. charlotte slutade jobba halv fem och jag var framme halv tre. ulrika tog hand om mej så länge. fika och en sväng på HM innan hon lämnade av mej hos charlotte och hon blandade helgens första drink. mojito borde intas oftare för det är tjyven en höjdare.
efter en stund kom ulrika och lite senare Karolina, charlottes kompis.

vi drack drinkar, gick till cardinal och tog en stämpel. gick til PL, gick tillbaka till cardinal och dansade till fyra.





sen har jag visst inga bilder från när vi va ute.
det var roligast på länge iaf.

på lördagen åkte karolina hem, ulrika vilade sig lite (...). jag och charlotte tog båten till Helsingör.
vi käkade hamburgare och drack öl. (ont ska med ont fördrivas).

det var nämligen en tvådagars festhelg. när vi kom tillbaka kom ullis med jordgubbar och gjorde strawberry daiquiri.




framåt ungefär klockan tolv. efter några fler drinkar. och youtubeklipp, var det dags att gå.
(kolla emma, vilken klänning!)



ullis o charlotte matchade så himla bra!


fin posing.



sen körde vi samma koncept som fredagen. stämpel på cardinal, en drink på inte PL men typ, sen cardinal. fast vi gick hem lite tidigare på lördan. vi va lite sega efter fredagens partaj.

igår sov vi till halv två. det var nog rekord för min del. 
halv fyra tog jag tåget tillbaka igen.
härlig härlig helg! 

och det första som hände när jag kom till sävsö var att jag blev förbannad. först på en tant och sen på tre små glin. jag svor o stampade i marken och hade gärna velat på riktigt slå dom (inte tanten, glinen.) men förmdoligen hade jag åkt dit på det, jag var väl minst tio år äldre än dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0