mellanmål osv.

hel bloggen. torsdag eftermiddag innehåller bodypump där jag lyckats få emd mej sällskap i form av maja och dessutom nån så otippad som samuel på jobbet.
planen var att köra combat efteråt men sen blev  ajg bjuden på middag i föreberg o träna kommer jag ju göra hela året men va i föreberg o käka mat lär väl dröja, så jag valde mat framför mer träning.

när jag kommer hem från jobbet äter jag alltid mellanmål.
jag är beroende. fetberoende. av yohurt (helst vanilj) o min hemgjorda musli. o honung.
ja, jag äter mer än jag behöver. typ varje dag. gärna till frukost också. när jag inte jobbar på alack.
yoghurt är grejen.
förr körde jag med fil jämt. men nu.. är det yoghurt som är på tapeten.

i måndas körde jag sista sävsjöpasset. hej svejs sa jag då.
o i tisdas var jag hos tom o hälsade på hans katt som heter tummen (ja, som leif min mosters man! )fast katten är en tjej. vi åt glutenvåfflor som efter ett tag blev som dom skulle.

igår försökte jag lura tim att äta rödbetor, han gillar inte det men jag tror han inbillar sej.
inlagda o färska är inte samma sak! jag gjorde dom iaf i ugnen med potatis, morötter, vitlök o getost.
dessvärre är dom väldigt röda så han åt inga ändå, dom syns liksom för väl.

försöka duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0