tisdag.

i morse när tim åkte och jobbade kunde jag inte sova. så jag gick upp vid sju, fixade frukost och tittade på första delen av twilightfilmrena. efter som jag är så har jag änu ite sett dem. jag lånade dom av robert ooch therese förra veckan. och såklart tyckte jag den va bra! alla vill nog innerst inne va ihop med en kille som har övernaturliga egenskaper.

sen åkte jag ut till tallåsen och hälsade på emma och fick hennes bilder från Nice. vi åkte till björkängsgatan o hämtade grejer för vidare transport till erikshjälpen, där det var galet mycket folk.

hemma blev jag sugen på rispannkaka.
en specialare som farmor brukade göra tilll mej, henrik och viktor när vi va små. pannkakssmet med kokt ris i.
konstigt?
nä, som en pannkaka fast lite emr matig. supergott!

kvällens aktivitete var nog ändå höjdpunkten. jag hängde med filippa till hennes hästar och red en stund. och jösses vad jag verkligen älskar att rida. det är i en annan dimension på nåt vis. plus att hästen va väldigt ung men sjukt välriden och duktig. tänktänkttänk! om inte odessa har varit osams med mej. hade jag fortfarande haft egna hästar då?
superhärligt och tack för det iaf!

nu är jag hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0