vad ska det bli av dej?

ikväll ska jag till hooks herrgård för att kolla på laleh.
(o lasse o melissa) men hade jag fått välja hade det varit en stor konsert med bara laleh.

vi fick ingen buss. men fanny kör. mej, kristin och tim.  det löser sej ändå.
fram till kl halv sex ska jag springa lite kanske. eller gå till gymmet. eller både?
har lite att ta igen.
och gå till systemet. och konsum.
välja kläder. och sånt där. innan imon kommer som är sista semesterdagen.
fast det är ju inte riktigt sant. jag är ledig v.33. men då kommer jag mest vara nervös.
igår fick jag papper från lillsved. ska bo i elevbyn. 1B.



kolla. man måste ju älska henne!

och gudarna ska veta att hon har rätt för det här är inte allt som finns.
även om sävsjö lätt kan få en att tro det, så finns det mer mer mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0