halvkul.

kära dagboken.

jag har tråkigt. 
o vi 80-talister vill ju ha roligt hela tiden.
 
igår bokade jag tågbiljett till sthlm. det kändes välddigt bra.
charlotte o ulrika kommer va på samma tåg. ännu bättre.
och jag håller mina tummar för att tåget kommer gå.
för annars kommer det bli så himla tråkigt och det vill jag inte!

nyår ska firas i hufvudstaden alltså. det är ännu oklart vad som står på schemat men jag gissar att det blir fantastiskt och väldigt roligt.

annars är jag lite uppspelt idag för att ikväll kommer jag vara ägare till en alldeles fantastisk kamera. om den inte är slut osv osv.
viktor o mamma ska till växjö, jag kan inte följa med för jag har fått ett hedersamt uppdrag- hålla bppass, så viktor har fått ett ännu mer hedersamt uppdrag - köpa en kamera till mej. som jag har kollat ut och blivit alldeles förälskad i. så jag är nöjd o hoppar runt i vardagsrummet.

jag tänkte även passa på att öva lite på mitt (o julias) fantastiska gympapass innan bpn. när jag ändå är i en bra lokal. jag har övat lite här hemma. men jag gillar inte riktigt att ha folk omrking mej. jag känner mej som en tönt.

ja. större planer än så har jag inte idag. träffa charlotte framåt kvällen. det är stora planer iofs!
jag borde kanske gå ut o gå eller så. men jag är uttråkad och har liskom inte lust med nåt.
skolan börjar inte förrän den 10e.
frågan är om jag ska åka hem efter nyår. eller stanna kvar.
hm hm.

så jag saknar skolan och längtar lite tills den börjar igen.
det är faktiskt fantastiskt (dagens ord?) på lillsved.
på många sätt.

och nu måste jag beställa bpskiva nr 76. verkligen på tiden!

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0