julafton va det.

extremt hurtiga som vi är i familjen hjertonsson (iaf 4/5) så började vi självklart julafton med ett bodypumppass.
hannah, hernik, viktor o mamma var närvarande. samt emma o linus från familjen nilsson.
det var trevligt o välbehövligt.

henrik behöver dels gå på yoga o dels slipa på tekniken en del.
jag har sjuk träningsvärk i trapezius efter frivändningarna på gymmet.

sen förflöt iaf aftonen på som vanligt me mat o kalle o julklappar (det här kanske är en pulskolcka?).
ingen pulsklocka men väl strumpor. 
o en slant så så jag själv för införskaffa vad jag kan tänkas behöva.
typ pulsklocka och kamera. 
sånna livsviktga saker.

i morse var jag uppe tidigt igen för att åka ända till vetlanda.
med nicke laban o klicken!
bp igen. nya passet o de va himla roligt.
känner mej i fin form minsann!

ikväll ska jag till kultan o jag ser fram emot det. för första gången på flera år!

tjolahopptjolahopp!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0