om kvälla.

snart är det jul och me det kommer jullov o ledighet från lillsved i tre veckor.
imon har vi lucia, jag o maria ska va heta som tusan som tomtar. vi kommer göra en storslagen entré genom fönstret i taket.

igår va jag, thomas, maria, peter, erik, putte o smiding på rock - och metalkväll på göta källare. smiding är lite besatt av moonshine med hardcore superstar och dom var huuvdband så vi åkte dit.
det var halvbra men skoj.
vi körde powerhour i ghettot innan. och jag hängde med till 60 sen vågade jag inte mer. vilket såklart va lite töntigt men bussen in till stan är lång och jag gillar inte grejen att må dåligt i en timme på en buss bara för att.


själv är jag lite besatt av christian kjellvander för tillfället.
jag villl åka skidor. det är väl långt till vecka 14.
vikter verkar komam hit på tisdag. det är otippat och väldigt skoj.
nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0