psykos.

jag har på nåt sätt skaffat mej en pt.
idag grät nästan och ville inte springa mer.
"du behöver inte springa mer. det är slut, du är klar."
men tanken var att jag egentligen skulle springa mer.
så nu föraktar jag mej själv lite.

jag har cyklat två tester idag.
jag är lite för tjock för att få elitvärde, typiskt då.
jag har gått på gympapass, magda o anna hade generalrepetition.
sen har jag psykostränat.
20 min löpning. styrka. 15 löpning. styrka. tempo.

det var längesen jag var med på musikquiz men dagens höll smiding i(han är med i vartenda inlägg har han kommenterat så jag kan aldrig utelämna honom nu) så då var jag tillbaka. dåligt gick det.
h o v hade skämst.

nu är jag sjukt trött. i kropp ooch själ.
imon är det yoga. det är bra för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0