så tar vi bort Ren.

mamma och pappa har blivit med sodastreamer. typ 10 år efter alla andra. dom är ordentligt nöjda också.

min uppdatering har varit i minsta laget.
vi har haft nobelmiddag med tillhörande volleybollturnering:



team afterski med coach maria i spetsen. vi va grymma och kom tvåa!



jag gillar att det verkligen ser ut som vi åkt skidor hela dagen här!
jag o erik.



några av kårmedlemmarna som höll i spektaklet, Julia och Neusa.



kalle o micke.



sara o katja.

sen har vi varit på kalrbergs slott. igen. o ingen vet varför för det är verkligen inte speciellt kul där!



micke skulle på gogol bordello så han va me på förfesten också.



jag o smiding mötte upp maria o katja. vi åkte pendeln, som stannde så sara fick komma o hämta oss. o så var vi hos henne i tumba, tills vi tog buss o tbana till karlberg slott. där det inte var roligt.
o vi åkte hem igen typ.



typ såhär kul.



smiding o jag.

sen va vi på göta källare o kollat på hardcore superstar o lite andra band. de va helt ok.
innan körde vi powerhour i ghettot.



erik laddar upp.



sen har vi haft lucia.
jag o maria var tomtar!



sista veckan var det dags för julavslutning. då skulle vi göra julspel. vi gjorde askungen o tjuren ferdinand.
här är emma, thomas och cissi som möss.



o vi sjöng!

jag va mus o matador.



här är viktor som askungen o magda o sara som elaka styvsystrar. i mina klänningar minsann!
det var även jag som stod för manuset så nu kan jag lite kalla mej för regissör typ.



"vi ska sy den!"



tada! klänningen klar. ursäkta den sjukt dåliga bildkvalitén, kameran pallar inte riktigt.



så kom de vidrigt fula styvsystrarna till prinsen.



blablabla... så levde de lyckliga i alla sina dagar!

himlahimla roligt. sen var de gröt o vi fick hjälpa till att diska.
på fredagen hade vi avslutning igen.
katja o erik gjorde en fantastisk variant på björn gustavssons sång till carina berg.

den här sången är till dej kalle norhääll!

fantastiskt. sen käkade vi julbord igen... o alla åkte hem. utan jag. o kalle o micke. 
jag skulle ju åka me pappa o viktor hem.

i lördags var vi på 27 club.
som va är en lite teater men mest musikföreställning om de som dog när de va 27. kurt cobain, janis joplin, jim morrison osv... väldigt väldigt bra!
sen käkade vi tapas o åkte hem.

i söndags fick vi tråkigt så vi gjorde en film om livet i eb1. med mej i alla rollerna. det blev fantastiskt. helt klart.

och nu är jag hemma. igår kunde jag inte riktigt somna o jag har sovit dåligt. det gjorde jag på höstlovet också.
det är liksom lite konstigt med tomma rum o sånt.
imon är mor o far lediga iaf.
tur det.

avslutar med kommunikationen mellan mina föräldrar angående om jag kan åka me pappa hem från stockholm.
väldigt konstigt o väldigt roligt.

puss

>>> "Hjertonsson Roger" [email protected]> 12/8/2010 10:11 >>På em den 21:a åker jag hem från Sthlm. Jag har ett möte i Hammaby Sjöstad mellan 14-15. Då kan hon få åka med hem.

/R 


Från: Carina Hjertonsson [mailto:[email protected]]
Skickat: den 8 december 2010 08:56
Till: Hjertonsson Roger
Ämne: 20 dec

 Hannah planerar att åka hem den 20 dec eller 21. Har du vägarna uppåt då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0