lördagens.



hej lördagen jag har varit på gymmet idag. och innan gymmet och en halvitmmes löp med intervaller och ca en halvtimmes styrketräning var jag sur och trött o hängig och efteråt är jag lite mindre sur.
jag önskar, käre lördag, att jag kunde säga att jag är tillfreds iaf till  90 %, men det vore att ljuga. jag är ju liksom inte det som så mycket.

annars idag har sovit för länge, jag kollade i taket o undrade vad jag ville ha till frukost, vad jag ville med dagen och mest tänkte jag väl på vad hela grejen handlar om. jag åkte till biblioteket för att låna böcker som faktikst finns, sävsjö bibliotek är bättre än man kan tro, jag köpte sålänge present till ida, sen gröna grejer till tomma krukor i fönstret.

jag tog mej till gymmet o tim sa "nä.... på.. på tisdag. då kan jag följa med". så jag sprang o svettades floder för det är varmt att springa inomhus.

nu har jag tänkt duscha o undra hur finklädd man ska vara på en 25årsfest egentligen. sen är det nog ungefär dags att dra. jag ska åka med idas gamla stockarydsgäng.

det blir himla trevligt skulle jag tro. hej svejs käre lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0