myror.

två dagar till avgång och jag är hemma och tänker att jag brode ta mej för något men jag vet liksom inte riktigt vad.
jag är i ett stillestånd.
tvättar gör jag visserligen, men det sköter sej ganska mycket själv.
fick langleykataloge och vill till korsika. gick in på hemsidan, det kostar inte apmycket. mamma, i april?
hittade skidbloggar, en fantastiskt bra från serre chevalier.
o jag lovade mej själv att bli en hejdundrande bra skidåkare.
inte töntåkare utan nä. hejdundrande bra!

jag borde gå till gymmet och springa lite. det kommer inte bli många sprunga steg närmaste veckan så jag borde ladda ur energidepåerna lite. inte minst med tanke på dygnslånga bussresan.
myror i bena! 

så.... dåså.



här är jag. snart. ( eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0