no.

inför resan med nästan bara sånnadära naturvetenskapliga människor så passar det ju väldigt bra att jag just nu fördjupar mej i detta ämne.
natursyn. och hydrosfären o massa sånt. tillbaka till gymnsiet lite. fast roligare.
antingen är jag mer intresserad nu. eller så är lärarna med intressanta. förmodligen kan det var en kombo av dessa två.

det gick fint att läsa de första två dokumenten på tio sidor ca. men den tredje var på 50, då tar det genast stopp i motivationen. konsigt det där.

i förmiddags var jag på gymet. eller morse, det beror på vem man frågar. kl 10. jag sprang en halvmil och jag dog inte av tråkighet.
som ni har märkt har jag inte gjort det de senaste gångerna. jag har blivit botad skulle jag tro.
fast jag längtar galet mycket till utelöp.

ikväll är det bp i vetlanda. jajemän, här kör vi två pass om dagen. jag o elitidrottarna.
nja. men vi kollade på dokumentären om skidlandslaget igår.  det avr härligt och jag tittade med nån slags ångestförtjust känsla.
oh så härligt liv.
fast ohh så jobbigt o slitsamt.
men ockå härligt.

nähä, om jag ska ägna en stund till åt natursyn med hillevi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0