surprisepizza och ny frisyr.

idag har tim faktiskt varit ute ur lägenheten i flera timmar!
jag är nöjd och tackar snön för detta då anledningen till denna tvtystnad var att garaget behövdes skottas av.
marianne (hyresväden) ringde o mutade med öl och pizza. hur det blev med ölen vet jag inte men han kom in för en stund sen med en halv pizza som jag fick. tack för det!

jag har pluggat duktigt nu två dagar i sträck.
fast mitt på dan idag tog jag en paus för att gå ut och föreviga snön. jag tänker att mina eventuella (eller andras) barn kanske inte får se några vita vintrar, så bäst för dom att få se hur det gick till förr i tiden.
hur det såg ut det året då sverige glömde bort vart på jordklotet dom bor, och gnällde sej blåa över den fördömda snön. att tågen slutar gå och att hela landet hamnar i nåt slags kaos är lite märkligt tycker jag. sverige har väl haft snörika och kalla vintrar i alla tider?

iaf. sen tog jag en paus till för att gå till åsa och bli klippt. så nu är jag fin som snus i håret må ni tro!

jag är lite blondare och lite mörkare under på ena sidan och lite kortare på ena sidan under.
så kallad undercut!

snön ser ut såhär i sävsjö.


stackars gubbe.





titta vad jag har lärt mej. fotoodyglige hannah kan göra ett litet... knep.

nu är pizzan slut (gratis är gott) och den dära exergin, energin, termodynamiska potentialen, biomerna, kontinentalplattorna.....osvosv.
får vila tills imon. då ska jag o hannah till nässjö o sluta upp med några i klassen o se om vi kan bli lite klokare. 

förövrigt, det jag hoppas på mest just nu är en påskskidresa, där man blir solbränd i ansiktet och det inte är så himlans kallt o så.

OS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0