tentan klar och nä, jag är nog inte unik.

dagen började tidigt.
med nya mått mätt. tjugo i sex gick jag upp. samma tid som jag innan började jobba. hemska tanke.
jag åkte till jönköping, (själv i bilen för hannah försov sej). kommer till skolan, inser att, just det, vi ska på va tekniska av nån anledning. vilken sal? ringer charlotte frö att kolla vart jag ska. hon tror tentan är kl 09.00. vilket den var från början, innan dom ändrade till kl 08.00. himla tur att jag inte vistte vart vi skulle så jag ringde. annars hade hon missat tentan.
detta om detta, men det ä'r ändå lite kul iabllnd, med sånnahär tur i oturen grejer.

efter tre timmars skrivande skulle jag ta mej till hmhmhm för o mköpa present till ida. den perfekta som jag kommit på. den fanns inte. så nu får den komma på posten till henne istället, för nåt annat kom jag inte på att köpa. imon ska jag nämligen på födelsedagskalas i jkpg!

jag åkte hem till sävsjö, stannde vi kosnum och steg ur bieln.
- Grattis. sa nån. jag tittar mej omkring och ser en man. jag ser väl dum ut o tänker, pratar han med mej?
- Ja... det är väl du som har fått barn?
-Haha nää du jag har inte fåt nåt barn.
-Nähä ojdå.. det är en tjej som är lik dej. Ursäkta.

Detta var ganska roligt tyckte jag o gick o skrattade för mej själv en lång stund.
Det är ganska ofta folk säger nån är lik mej... har jag fått för mej.
Fröken Bromé på bpn sa.
-Jaha du har väl buggat innan?
-Nä...
-Nähä, jag tyckte de var nån som var lik dej.

(tim trodde det va jimmie blomqvist jag var lik. "ni såg nog ungefär likadana ut när ni va små.")

Jag har väl ett universalt och ounikt utseende.

tentan då? ja. det kändes bättre än förra salstentan. jag håller tummarna.

nu är jag trött, klockan är bara nio så en timme till får jag vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0