två förlorade dagar.

igår var det söndah i i lördas var jag ute vilket numer betyder att söndagen är en förlorad dag.
för ett tag sen skrev att när man närmar sig 25 betyder det att ,man inte super lika hårt och ofta längre. det jag menade var att man inte kan supda lika hårt och ofta.
för man blir så inihelvete dålig.
ja, det är sant.
iaf jag. o jag drack inget vin men kanske är jag allergisk mot annat också. tänker dock inte avslöja vad jag drack. det är alkisdrickavarning på det.

men förutom detta så var lördagskvällen väldigt lyckad. vi var först hos david (åkesson, åke) och michaela. där var massa tjejer som mina bröder känner mej än jag. o dom visste vem jag var pga av dom. så är det ganska ofta. det är liksom henrik och viktor som är dom coola, har jag förstått.

bussen gick till harrys och det var in i bänken kallt. så man kan tycka att det var otaktiskt av tim, viktor och david att bli packade och utslängda till den 20 grdaer kalla natten.
så ja, 50% av killarna som var med blev utslängda.  dessa var även tre äldsta. vad säger det ?
nollkoll på alkoholresistans. och de lär sej inte av tidigare erfarenheter.

tillslut kom vi hem igen. sent blir det och igår sov jag hela dagen.

lite såhär var det.



detta är då viktor och jens. sandras pojkvän.



kicki, jocke och ann minsann.



christopher och michaela, kvällens värdinna.



emil kom förbi. o jag var ju där med då.
jag blir alltid ful på kort (eller så är det så jag ser ut) så jag vill alltid göra så mkt miner som möjligt. typ. eller det verkar ju så iaf.



här lägger tim grunden till utkastningen.



i bussen dricker david den där gula drickan. vars kork jag hitade i min jackficka idag. alltså inte konstigt att även han blev utslängd.



filippa var glad.

sen dansade vi alla dom bilderna är på halva människor. inte så mkt att se.

min måndag har varit sådär. jag började kl 13 idag. bussen går 11-40. jag var ute o gick på förmiddagen. tänkte det är lugnt. jag har ne timme på mej. precois när jag kom in insåg jag att nä, det har jag inte utan jag har tänkte helt fel.
bussen går typ. nu.
så idag i skolan har jag känt mej ganska ofräsch.
plus att tåget, 15.09. var försenat och gick inte förrän 16.07.
bp börjar 17.30. kris. plus att jag såklart lämnade mobilen hemma när det blev lite stressigt där då.
fick låna mobil o tim svarar inte när han inte känner iegn numret. irriterad! ringer mamma som letyar upp åsaas nummer, hon åker ehm till tim, hämtar grejerna och ställer upp och tar passet. himla tur för väl i nässjö fick jag vänta en halvtimme till, på tåget till sävsjö. hemma tio i sex.
bläää. för att pendla när dumtågen inte går som dom ska.
o jag åt en macka till lunch.
idag blev det alltså ingen träning. men imon har vi ingen skola, det är ändrat, så imon ska jag tusan till gymmet och springa!

tim ligger på soffan o spelar tv spel och jag får lite bita mej i kinden för att inte skrika rakt ut eller kasta något på honom. tack bloggen. så middag?

tja. jag får väl koka soppa på vredesmod.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0