up motion.

you (h)ave to trust the up motion.

jag dricker vatten för fulla muggar för efter en veckas konstant vätskebrist är det dags att fylla på.
snart ska jag sova så det blir ingen lång resumé av en fantastiskt vecka.
mer än detta. en fantastiskt vecka och det jag mest har funderat på idag är hur jag ska kunna rymma.
och när och hur jag på riktigt ska lära mej det där språket. det franska.

och åka skidor. jag vill kunna åka skidor. men jag åker bättre än för en vecka sen. ucpa är grejen, det måste ändå va så.

dags att boka ny skidresa? påskresa?
samt sommarresa. kite eller multisport. fast jag har ju inga pengar såklart, och jag blir arg när folk påminner mej.

sova i egen säng är skönt och det är dags nu.
sitta still i ett dygn är inte bra för hälsan. imon står rörelse på schemat.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0