ursäkta men.

jag är så sjuuuukt sugen nu.
att gå till skolan imn känns, för att använda ordet för veckan, förlorat.
vill helst bara va hemma o packa.
o åka upp till joanna o peter. o tagga.

läste lite i åka skidor innan. (på pb var det inte full fart precis)
o nu vet jag precis hur man åker offpist. men skidor. med bräda funkar det. med skidor har jag aldrig provat.
så nu tränar jag mentalt o dricker en öl, som tim tyckte han har gjort sej förtjänt av. han har ju ändå jobbat en hel dag. o jag fyra timmar.

jag kom iväg till gymmet innan. och ja... kanske dags att försöka stå ut lite längre än 30 minuter?

det tar vi nästa vecka. nu ska jag nog sova. jag ska ju ändå upp till skolan imon.

bonne nuit et bon ski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0