annnars då?

försöker inse att jag faktiskt går i skola o inte har lov längre. (eller aldrig haft eg) och måste skriva.
går sådär. men dra på trisser, nästan 2 sidor har jag knåpat ihop idag! o eftersom arbetet ska vara på ca 10, och vi är två så borde jag ju bara ha... 3 sidor kvar. eller?
hur förbaskat svårt kan de va?

förresten!


vi åt gröt på julaftonskvällen.



sen gick hela helgerna o vi åkte till backen häromdagen. de va kallt o soligt o väldigt fint.



titta va fint!



sen har jag varit på hockey. och suttit o trängts i baksätet me henrik o vitkor som förr i tiden. det blir likosm trängre för varje gång. det förstår jag inte. hv förlorade. som vanligt när jag kollar.



viktor e nöjd me förrätten. jag o henrik tog en likadan.  när pappa pröjsar käkar man de dyraste.
så är det.



henrik är också nöjd.
(mamma vill inte vara med här men här syns du ju inte så mkt. ok?)

nu hade jag tänkt gå till gymmet. funderar på att göra mej av med min övertygelse om att springa på löpband är det tråktråkigaste som finns.
jag har köpt ett gym kort, kors i taket, för första gången i livet.
ska bli en biff o glida fram på stranden i sommar.
not, för dels kommer det regna o dels kommer jag inte bli nån biff.
reality sucks.

men emma har en plan som jag sätter allt mitt hopp till nu. måtte den va en fin en.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0