att äta pannkakor.

det är så lite smet. och jag tänker varje gång. hm. kommer det att räcka? det slutar alltid med att det blir en hel drös ändå.
idag tänkte jag. jag äter lite pasta, från gårdagen, innan pannkakorna. så äter jag inte så många.
förmodligen. jag äter precis lika många pankakor ändå. och nu är jag proppproppmätt och min promenad får vänta en stund tills alla pannkakorna har sjunkit lite.

nä, det där me pannkakskaraktär, det vet jag inte vad det är.



men det är ju så galet gott.


ikväll ska jag bowla. först när viktor frågade tim o tim sa det så sa jag. åhhh va tråkigt.
men dety är ju så att det är det edna som finns att göra i sävsjö.
så idag när tim sa " vi fick visst inte plats" då bröt jag lite ihop inombords. för va tusan ska vi annars göra? 
jag trixade lite o nu ska jag bowla iaf. utan tim. han ska spela tennis.

igår var jag i rörvik, som de flesta dagar innan de här två veckorna. o skrev. o precis när allt verkade gå åt skogen så svarade vår kära gynekolog, vi kunde ringa o sen fick vi ihop det ganska bra ändå.
även om vi dagen innan inlämning ändrade typ hela skiten.
så kan det vara.

o det finns mycket otyg i världen och kvinnlig könsstympning ligger högt upp idiotlistan.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0