bra och dåligt.

hittills har vecka varit en bra och dålig vecka.

den började bra. elelr egentligen slutade vecka 3 bra med besök hos sandra i lammhult o provapåafrodans. det var premär för min del och jag kan verkligen säga att jag blev såld. fantastiskt frigörande och energirikt. jag var inte ens arg på tim när jag kom hem, och det säger ju en del. (haha)

den finfina käsnlan höll i sej till måndag kväll då det var pump dags o jag hade mitt bäta pass ever. enligt niklas. o ja, varför inte?
men jag saknar nåt med takt. bodypump är kul, men jag vill inte stå stilla jämt!

sen fick jag mail i måndas. från min ubercoola kusin (kan ha nämnt honom) som har många fina ideér om min kommande praktik. ett tag kvar men jag blev sjukt uppspelt o kunde inte sova på hela natten.

i tisdas började skolan. med två fantastiskt härliga lärare som sjöng o spelade sig igenom hela introduktionen.
det finns bara vi. inte du eller oss och vi. typ. vi måste ta hand om planeten och det nu! det ska jag lära mej i vår.
igår efter skolan fick jag hoppa in o jobba några timmar. liksom imorgon, när jag först ska va med o öppna på pb (pressbyrån alltså) o sedan jobba eftermiddagen på bolis.
ja minsann, nu är det många järn i elden!
på kvällen fick jag sms från david om utgång i helgen. "ja förfan" svarade jag moget. men jag blev så himla nöjd!

idag har jag sprungit på löpband. o det var inte astråkigt. så det kanske tar sig.
sen skola. sen tränade jag bp. mest i brist på andra aktiviteter. igår kom nya runners. med träningsprogram till bla gbgvarvet. jag blev inspirerad o tänker att kanske ska jag följa ett program i vår.
annars blir det inte bättre än såhär. jag kommer springa en mil några gånger i veckan i samma tempo utan större förbättringar. 

nä, hannah. nu ska det bli hallabaloo i löpspåret minsann.

det var det bra med veckan.

 
det tråkiga med den här veckan är att vår (mammas o pappas) hund är död. ja, det är sant o snabbt gick det.
så när jag pratade med mamma i tisdas var hon lessen o jag var lessen o tyckte synd om henne som fick åka upp själv me dixi till sjukhuset i jkpg. för jag svarade inte när hon ringde för jag hade pass, o pappa är inte hemma på hela veckan.
från att vara en frisk o glad hund till att inte vara det längre. bara sådär.
den natten sov jag också dåligt. fast inte pga uppspelthet.
mest fula drömmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0