cravings.

på andra saker än jag brukar. alltså inte godis och kakor. utan kanske ett annat slags.
kanske en annan slags.


idag har jag varit i jönköping med mamma hela dagen. nässjö, textilhus och jönköping a6 och ikea.
jag köpte svarta jeans. på åhlens. ja, det är sant o jag blev himla nöjd!
en väst till skidresan. o en hoodie. äntligen en hoodie. nu är jag fetredo att åka till france.
eller, när mamma förhoppningsvis har hittat min o'neil skidjacka är jag fetredo. hittar hon den inte fattar jag noll.
vart är den?

plus lite andra saker. imon kommer lön o sånt. hurrahurra!
igår va opponeringen på uppsatserna. det gick bra. hurra igen!
på tisdag drar termin två igång. o ja. sen kan man säga att det snart är vår.
ännu mer hurra!

träningen de senaste dagarna har varit sådär kan jag erkänna.
imon ska jag iaf på afrodance i lammhult. en utomhuspromenad måste det snart bli. detta är under all kritik.

dags för apelsin. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0