den där friden.

dagen har spenderats i rörvik. hos klasskompisen hannah. vi skriver arbete ihop. och för att vara två ganska omotiverade tjejer så går det helt ok. vi åt pizza till lunch. en halv.

igår var jag och tim på gymmet. efter att jag kört hem morfar som tagit svininfluensaspruta. och varit i lammhult hos sandra. det kan jag redan ha nämnt. imon ska vi på bio. skräll?

tim spelar tennis och det är fredag och det ligger en fläskfilé i kylen som vi nog ska äta. dricka en öl för det var längesen och utanför är det kallt och så vitt o vackert att jag borde få rysningar.
men den där friden som jag ofta tänker på, som liksom är så viktigt. den har jag inte sett till på länge.
att vakna med ett leende, eller somna likadant. det är väl frid? och inte för mkt begärt, nu när jag får sova till nio varje dag utan att någon tycker något.

men jag är inte i fas utan helt skevt ligger jag i livet. det är dumt det. för jag har inget att gnälla över.
nu kommer tim hem och han har mer att gnälla över.
en förbaskat sur sambo till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0