det blev en ledig.

idag skulle vi eg. ställt ihop vår fina opponering. som inte alls kommer bli fin för jag kan inte komma på ett enda att tycka om.  men hannah va sliten så vi ska försöka ta det över telefon senare. jag är tveksam till detta men det får väl gå.
imon är det alltså skola igen. över en månad sen jag var där. galet.

så idag är jag alltså ledig. jag städar och tvättar och om en timma kommer mamma och äter lunch.
tror på carbonara idag.

igår var jag på dans i vetlanda. det är skopj, men inte riktigt som jag önskar ändå. men nyttigt för jag är galet stel. inte så konstigt när man tänker på det, säga vad man vill om bodypump, men nån rörlighetsträning är det inte.

idag har jag planer på att ta mej tilll gymmet. för att göra det jag älskar. not. springa på löpband.
ta dej i kragen banan! lite frisk luft hade inte suttit fel heller. för när var jag ute senast? det är nu det hade suttit fint med en hund.

idag jobbar tim. tack gud. ärligt talat. ikväll ska jag på hockey. ja det är sant! jag blev inbjuden på facebook. och det är seriefinal. varför inte? åsa o matte ska med. hoppas på spännande match!

annars smider jag stora planer. förmodligen blir det ju inegnting med det... eftersom jag är fattig. och alla andra också. men ja tack till tranbär!

detta hamnar nog i kategorin världelöst tråkiga blogginlägg.
ber om ursäkt för detta men eventuellt är jag inte mycket roligare än så.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0