inte övertygad.

jag behöver fett mycket en plan.
en gymplan. just nu är det lite lekstuga för mej. jag vet inte riktigt vad jag egentligen håller på med, eller vad jag vill eller borde.
sant är att jag sprang 5 km igår. på löpband! o jag dog inte av tristess. (såklart, för det kan man inte.)
det var simpsons samtidigt. då funkar det! sen körde jag lite styrka. utan någon större ordning. rullade runt på en core boll en stund o fnissade för mej själv. konstiga övningar kan man göra med den.
chins och dipp. fast me fusk och götapetter det är tungt ändå! min nya rumpövning som jag ska köra jämt jämt tills den är borta. (rumpan) o en vadgrej. för är det nånstans som jag verkligen inte har några muskler så är det där. sugvader.

tim funderade på att gå dit senare. jag är sugnare på att åka till vetlanda. men det är ett projekt minsann. plus att det är tråkigt att hela tiden åka själv. mirsije jobbar alltid när jag vill dit. Blir vansinnig på Sävsjö och dess ickeexisterande pass.

och jag är INTE så sugen på att springa under bar himmel.
för himmel (hehe) va kallt det är!

förresten va jag hos sandra idag och hon o mattias har köpt hus. HUS!
galet. de va iaf trevligt o vi startade hennes bil med hjälp av min och sånnadär sladdar.
de ja!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0