minsann.

ett nytt decennium minsann. ett jämnt och det betyder att jag fyller 25 och har snart närmre till 30 än 20. vad betyder det?

kanske att man inte super lika mycket och hårt för att tala klarspråk. fast om man tittar på min sambo så stämmer det inte så bra. vi får väl se.

vi har firat nyår i jönköping hos joanna och peter som hade fixat och trixat och lagat och dukat så det stod härliga till.
10 var vi, eller nio och en halv för anton (typ 6 månader) var inte med så himla länge.

förutom joanna och peter (hade knappt inga kort med båda, det får bli ett suddigt)




så var det Henke o Therese. (som är mamma och pappa till anton)



pär och susanne



lisa. här ser man också lite av huvudrätten. 



jag och tim. som ser rätt tyngd ut.



vi åt. jättegott och mycket.



(hej igen. igår ville inte datorn mer så nu fortsätter jag)

såhär såg det ungefär ut resten av kvällen.



lisa målar.



jag dricker rosa bubbel.



pär och susanne tittar på varandra.



tim ska äta varmrätt.



joanna dricker desseRTvin. (tims nyårslöfte är att sluta med det. dricka dessertvin alltså.)



och joanna har hatt.



jag me.



henke o therese sitter i en fåtölj.



pär och tim i en soffa.



sen blev klockan tolv på balkongen.



de gillar peter.

sen blev klockan lite mer o tillslut va festen slut och det var ett nytt år.
nyårslöfte?
att inte va så sur. det har väl gått sådär. men jag jobbar på det.
plus massa träningslöften. inte så konkreta dock. träna mer och hårdare och sånt moget. samt springa varvet under 2 timmar, såklart!

nä. nu kollar vi på wallander på min order, då borde jag också vara mer engagerad kan man tycka.
hej svejs.

(jag kan ha nämnt detta men jag gillar bodycombat sjukt mkt. jag är mör ikväll efter dubbelpass. i enlighet me avlagda nyårslöften) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0