och jag backar.

det var helg. och den är över. lika bra är väl det, kanske.
lördas kvällen uytvecklades som tur var från otroligt tråkig till fantastiskt trevlig.
jag i buffy var hos åsa och drack vin och åt ost. ganska mycket ost.
jag ska försöka sluta vara en tråkmåns!

igår flydde jag till föreberg. mamma och pappa målar o tapetsera och flyttar runt massa. så jag målade lite garderober. i mitt gamla rum. och åt. och följde med mamma på tantgympa i rörvik. det var som vanligt. ingen adrenalinkick precis. vid niotiden åkte jag till sävsjö igen.

idag har jag varit på mitt nya jobb en sväng. hos ida och linus på pressbyrån.
shit va mycket att lära sej! men säkert ganska skoj när man väl kan saker och ting. och inte blir rädd så fort dörrklockan ringer. ush för att börja på nya jobb alltså. det är ångest.
men jättebra, för nu kanske jag kan klara mej utan studielån igen!
plus att jag slipper lägenheten för det mesta.

nu är klockan fem om en timme och jag ska ner till svänggänget.
kanske bli av med lite aggressioner?

på onsdag ska jag på nån dansgrej i vetlanda. det har sett fram emot i två veckor. hoppashoppas det är bra!





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0