titta!

idag har jag ridit i snön!



jag ser ut som en bebis i rånarluva och ridhjälm o tims superstora gamla jacka. men härligt var det!






johannas mamma, pia, har världen största hund som fick följa med. hunden heter lova o hästen heter blissi. hon bor i världens finaste stall. jag tänkte att det är tur att dom människorna inte vet hur mitt ser ut. (eller såg ut för nu finns inget kvar. pappa har gjort en maskinhall av det. ajaj.)

jag följde med johanna och foppa ut till vrigstad, där hon har sin häst. och jag fick rida medans dom gick.
snällt va?

alltså är jag väldigt nöjd idag. ikväll ska jag till jönköping.
med buss med massa folk som jag nog inte känner. men det blir nog roligt o tim ska med. kl 18 börjar förfesten hos david och michaela.
 
nu är jag sjukt sugen på kladdkakan som ligger i frysen. igårkväll efter jobbet gick in på konsum o köpte en såndär fryst. efter räkorna och pilgrimsmusslorna åt jag en bit. med vaniljglass. galet gott.
nu vill jag gärna ha en bit till.

igår jobbade jag från 06.30 till 18.30. (med lite mellanrum) och var för första gången på länge sådär trött som jag var förr i tiden. härligt tyckte jag.

om en vecka sitter vi på bussen till flaine. härligt det med, tycker jag.

nu ska jag antingen försöka stå emot kladdkakan, eller ge efter o sen kanske sova en stund. o dricka sjukt mycket vatten för att motverka den hemska bakfyllan.

först ska jag köra upp tim o viktor till min f.d chef. dom ska spela poker.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0