hej.

så. det är fredag. första dagen på semestern och solen skiner.
jag sitter hemma själv o käkar nötter o drikcer zlatopramen Half 'n Half. ja snacka vuxenponäng, jag dricker mörk öl and I like it!

lite synd tycker jag om mej själv om är allena och inte har nåt direkt att göra. fast det gör egentligen ingenting för jag kom hem från jobbet för inte så länge sen och jag ska packa, för imon åker jag, min mamma carina, min moster eva och min kusin emma tilll franska rivieran  där vi ska frottera oss ett par dagar.
jag är sjukt nöjd över dettta och ser verkligen fram emot det. men först ska jag packa, käka grillad kyckling för tim är inte hemma och då tycker jag att laga mat kan kvitta. han är på öland i henkes stuga med joanna, peter, pär och susanne. synd såklart att det krockar men så blir det. '

jag hoppas att åsa hinner klippa min lugg ikväll eller imon förmiddag. den börjar bli l,ång o ska man hänga med det fina folken i Nice o Monaco så måste man nog tjyven piffa till sig!
Inte för jag tror att så länge man är blond kommer man in överallt.
men för min egen skull så den slipper hänga i ögonen.

I måndas cyklade ajg ut till tallåsen och fikade med emma en stund. Sen ville jag spela vollleyboll. Jag skickade ut massa sms o det slutade med att jag, tim, henrik, elin, martin oskar (emma va publik) och vår nya vollebollvän Santos (som va typ spanjor och såg ungefär ut som Tim) spelade en stund. Himla roligt är det och jag blir så exalterad. Tur jag inte håller på med nån sport. Jag hade fått en hjärtattack.
Jag stukade även stortån. den liksom fastnade i sanden. Men tuff som jag är så körde jag vidare. Och! Hoppade från trean. Vilket jag gjort en gång i mitt liv och det va nog... 15 år sen. Nöjd

Sen åkte jag o tim hem o grillade chorizos.
Resten av veckan har jag jobbat lite. O tränat lite. ( med betoning på lite) drog ihop lite semesterbodypump igår. Vi blev bara nio men det räcker och det va fint!

Nu har jag alltså semester. Som börjar med Frankrike. Finfina Frankrike. Som jag fortfarande tänker på i princip varje dag.

Om en månad ungefär ska jag flytta. Hur knäppt är det?
Lite scary men jag tror att det är precis vad jag behöver.
Lillsved. Hälsocoach. Klingar fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0