bhä!

så har det varit de två finaste dagarna på hela året och igår jobbade jag  rån kl 08 till kl 18. i vetlanda.
och idag i sävsjö 10-14.
sen då?

bitter blir jag när jag kommer hem och... jaha? nu då?

ikväll ska jag iaf till jönköping.
michaela har fixat buss.
vilka vi är vet jag knappt, men jag kan gissa.
skönt ska det bli och jag har köpt röd skumpa för att fira att jag fyller på måndag och att jag kom in på skolan. tim ska inte med så jag kan fira och va glad utan att få dåligt samvete.
tim hoppade inte direkt högt när jag kom in på skolan. 

hoppas flickorna har en tång jag kan låna efter att knäpp-tim slängde min.
tydligen har mamma en som hon inte anväder o den kan jag ta. men inte förrän imon så ikväll får jag förlita mej på andra.

nu kollar jag på stockholm marathon. och jag kan inte fatta hur man kan va så oberörd efter att ha sprungit 42 km på 2 timmar och tretton minuter eller va de blev.
sjukst. sjukt. sjukt.

sen ska jag å en promenad innan jag ska försöka bli lite snygg.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0