gayfood.

i morse åkte jag ner till svänggänget och körde ett pumppass helt allena.
jag kom på att jag knappt kan det än och behövde öva samt att jag saknar att lyfta saker.
på vägen hem cyklade jag förbi biblioteket och lånande fyra böcker.
varav två kokböcker.
varav en med fisk -och skaldursrecept. med tanke på tims torsk som snart ska tryckas in i vår lilla frys.
samt. varav en som visade sig vara något så roligt som en gaykokbok.

Pink!
heter den för det första och är skrivet av en man.
ja... ok lite gay. men inte så jag direkt reagerade. 
"dedikerad till mina fantastiska man peter." ok lite mer gay.

halvnakna snygga vältränade gossar posandes tillsammans med den manligaförfattaren på varenda sida. samt texter om gaylivet i respektiva stad varifrån recepten var inspirerade.
yes supergay!

och jag blev väldigt förtjust, dels i peter (och hans man peter som gör en prinsesstårta till peter varje födelsedag) som verkar va en kul kille som fattar livets grej. dels recepten. och dels är jag ju inte gay men tjej så de snygga killarna funkar utmärkt för mej också.
summa summarum en asbra och kul bok.


men mej själv, notera att tills nästa gång jag ska titta i nya kokböcker. var då störtmätt!
jag har nu småätit som en idiot pga psykologisk hunger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0