grattis mej själv och lite sverige.

sverige och jag fyller år nästan samtidigt.
festligt.

sverige blir inte så firad dock.
inte jag heller så värst. detta är nog första gången på flera år som jag inte haft födelsedagsfest för mej själv.
lite sorgligt på nåt vis.
me att fylla år på en måndag är nog det sorgligaste av allt. en regning måndag som spenderades på bolis i vetlanda. dagen lång utan ett skit att göra.. vad är det om?

igår hade vi lite kalas iaf.
i tims mormor o mofars stuga i sandsjöfors. mamma och pappa och teja o dino kom dit.
vi va sena såklart och jag blev irriterad.
vi grillade iaf o käkade. jag gjorde cheesecake o det var sista gången. jag har provat två gånger o det blir konstigt.
alla sa att det var gott men jag trodde inte riktigt på dom.
jag tyckte sådär.

jag fick min peace & love biljett. det är perfekt att fylla nu. tror inte jag har köpt en festivalbiljet en enda gång.
träningskläder och presentkort på intersport av teja o dino.
det är vad jag gillar.


i lördas tog jag på mej kjol och linne. och strumpbyxor för jag vågar inte riktigt ha kort kjol utan nåt. än. kanske kanske vågar jag nångång. kanske töntigt kanske klokt.

jag gick upp till västraparkgatan. där va massa brudar och jag drack mitt rosa bubbel. det är mer festligt än gott.
härligt var det och sen gick bussen till jkpg.
efter lite irrande hamnade vi (en del va oss) på olearys, vilket väl va sådär. men vi dansade och dansade tills det stängde och det var dags för kebab.
kristin spillde och det bestämdes att vi ska till amsterdan. vi får väl se hur det blir med den saken men varför inte? nu har jag ju jobbat typ tre dagar irad då har man väl råd med sånt?

iaf så är jag 25 vilket märks för trots att jag inte kom hem förrän halv fem så var jag inte det minsta dålig igår.
gamla dam nu är ungdomen förbi.


så. den här veckan komme bli en bra vecka.
förutom att jag inte har tränat sen i torsdas (inte okej!) och att jag nu mest äter choklad. 
imon är jag dock ledig så då får jag väl träna så in i helskotta för att komma ikapp.

förutom det ska jag imon läsa igenom en (förmodligen skittråkig) fallstudie som vi ska opponera på på fredag.
sen ska jag börja fila på min frankrikeplaylist som ska förgylla helgen.

kattungar, grönsaker och pirater var på MTV då.
remember?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0