mellan, så att säga, två fyllor.

så har det varit midsommar och allmänt umgänge och det var det bästa vädret på år och dar och bilderna är som från ett vykort.
i fredas började vi (några av festdeltagarna plus teja taine viktor och niklas) dagen med ett fint träningspass i form av bodypump. jag var genomsvett och höll på att falla ihop utav hunger när det fem timmar efter frukost var dags för lunch.
men gött var det och vi flyttade ut bordet och stolarna till trädgården för det var alldeles för vamt på altanen!
det såg ut ungefär såhär.





lisa och joanna.



susanne o peter.



dags för snaps joanna!
i äggkoppar. teja o dino hade inte snapsglas till alla.



titta! en fin bild på mej och tim.



therese lisa o susanne.



fint på henke o anton.



chili och susanne.



ultimate fresbee.



lisa.



chili och anders.

typ så.
vi grillade och åt världens godaste chokladkaka som mästerbakaren anders gjort.
och klockan blev sent och det var den midsommaraftonen ungefär. superb.

dagen efter åt vi rester till lunch, anders bakade kladdkaka som vi tog med till ruinen. anders och peter badade. vi andra darck vin.



tim.

på kvällen hade vi slut på öl så vi gjorde sangria igen och satt på peters föräldrars altan tills klockan blev två.
jag fick tusen myggbett.


i söndas åkte jag hem till föreberg. jag o viktor målade i pappas numera maskinhall föredetta ladugård/stall.





sen kom skogshuggarn själv.

målningen gick smärtfritt. sen slappade vi lite.
pappa gjorde sangria så inte ens söndan blev helt alkoholfri.



framåt kvälla cyklade jag o mamma en tur. en ganska lång tur egentligen. det var så fint överallt så det var inte klokt.

efter henrik och viktors fotbollsträning följde henrik med hem också. vi åt hamburgare snabbt innan det var dags för fotboll. jag har nu en ny favorit i kristian olsson- fotbollskommentator. jag skrattade så jag höll på att dö.



henrik har klippt sej nu. så dom ser ganska lika ut.

klockan elva åkte jag hem till sävsjö igen.
himla fin helg!
nu har jag jobbat i två dagar och igår kollade vi på fotboll.
imon åker vi till borlänge.
vad träning är vet jag knappt längre. men jag mår inte bra utav denna vila.
nästa vecka blir det hårthårt! kanske.

men först fem dagar av alkohol och skräpmat i tält.
tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0