om kvälla.

imon börjar midsommarrushen på bolis.
pust.

skönt ändå att jag börjar kl 13.
onsdag torsdag till kl 19. den där extra timmen är tjyven dryg!
sen är det midsommsr som jag verkligen ser fram emot.

igår kl elva gick jag ut på promenad.
jag har alltid gillat kvällen utomhus.
mamma gillade inte riktigt att jag strövade omkring i föreberg sent på kvällarna förr i tiden.
tim gillar det inte riktigt nu. men det gör jag.
det var mest massa katter ute så det var inte så farligt. kl tolv var jag hemma igen och då är det fint att sova.
imon planerar jag att springa innan jag börjar jobba. för efteråt kommer jag nog få laga mat.
jag o tim, henke o therese ska fixa midsommarlunch. 
 
fint ska det bli!

tack o hej för detta osammanhängande svammel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0