skärpning.

ok. så arbete har en negativ effekt på träningen.
iaf sent arbete som det har rört sej om.

igår vaknade jag sent efter efter 14timmarstisdagen och pallade inte med att ge mej ut. fick räcka med promenad.
men för att inte helt förfalla så ska jag baske mej springa nu.
imon ska jag jobba till 18 och sen till vetlanda på gym-fest. (vilket inte betyder träning utan mat och öl).

nästa vecka är saker som vanligt igen. då kör vi.
jag får väl se de senaste två veckorna som viloperiod. det kan väl vara bra ibland?
inbillar jag mej. och försöker övertyga mej om.

ikväll kommer tydligen tim hem.
jag trodde att an sulle vara borta till söndag. fick reda på jobbet att så är det inte. där ser man.
det är ju det där med kommunikation.

lycka till mej själv. hej.

(drömde även att jag sprang parloppet inatt. med Klicken av alla. jag va skitnöjd med mina 45 minuter.men sen såg jag hans tid. 22 minuter. och insåg att jag bara sprungit 5 km. inte en mil som jag trodde. inte lika bra längre. damn.)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0