socker.

ush och fy.
söndag och jag har varit på dop. vilket inte va ush alls för det var friluftsgudstjänst vid komstad ängar och jättefint. exjobbarkompisen nathalie har då fått ett barn som heter linnea eva kristina. mig själv sammanfattad alltså. linnéa min farmor. eva min moster och kristina jag. tyvärr.

sen var det fika i norraljunga. fralla kaka och fyra sorters tårta. nu mår jag dåligt.
vid halv sex var det pump i vetlanda som jag tänkte åka in på. jag kom hem kvart över fem så det kändes kört. vilket betyder att jag borde ge mej ut och springa.
jag har blivit lat så in i bänken.


i fredas jobbade jag det sista passet för veckan. en rätt fin vecka, för efter ha gått i skola det senaste året va de rätt gött och komma in i alackssnacket och kroppsarbeta lite. blandat med systemet så kände jag mej duktig och rik. (eller)

så blev det fredag kväll och henrik körde mej, åsa matte och tim till hotellet i vetlanda där ja aldrig varit innan, för gratisfest med vetlanda friskvårdcenter.
det blev himla bra men eftersom andreas pröjsade så drack jag lite fler öl än jag borde ha gjort vilket resulterade i lite huvudvärk igår.

då åkte jag till sandra och kollade på bröllop. lite bara. (16 till 22)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0