this is war.

jag skulle alldeles hemskt gärna åka till hultsfred frö att se 30 seconds to mars.
men jag jobbar himla dumt där i krokarna.
vi får se.

idag är jag ledig och hade sovmorgon minsann.
eller jag skulle haft det om inte danne b ringt klockan halv åtta. två gånger så jag var tvungen att ge upp.
tillbaka till alack alltså. men det gör inget, ska bli rätt gött att kroppsarbeta lite.

jag har blivit lat på några dagar. jag ska ge mej ut nu.  baske mej! o ikväll tänker jag att åsa kan hänga me till vetlanda på core o box. vi får se.

jag har rensat handfatsröret som har varit stopp. eh. som det har varit stopp i. det gick bra tills jag skulle skruva ihop skiten. nu läcker det.
tim får fixa.

runt sjön det orkar jag. jag ska nog sluta springa.
blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0