uppladdning.


laddar upp inför mastodontvecka med matvete oh grönsaker. nu när inte tim är hemma o an gnälla över att ha inte får riktig mat (spaghetti o köttfärssås) så kan jag äta det typ hela veckan.

hannah har varit hä o vi rättade resten av uppsatsen. nu är den skickat til charlotte i nordnorge som får fixa lite till o sen skicka slutgiltigt skicka til jocke sen är det hej och tack med internationellt arbete för min del!

kl 14 ska jag va på plats för förbehandlingen sen kör vi så det ryker fram till lördag.
fint det för igår hade jag knappt råd att åka hem till mamma och pappa när jag kände mej ensam när emma och caroline åkte iväg.
jag tankade för halva min förmögehet dvs. 50 kr. så lite har jag inte tankat för sen mopedtiden.
nåt annat pengarelaterat som är trist är att jag nu har gett upp om morgontidningen. än kommer den men snart så går prenumerationen ut och den är inte förnyad. det gick inte vilket jag faktiskt är lite ledsen över. tidning till frukost är ändå guld.

nog om detta och några ord om helgen.
emma dök upp runt nio direkt från göteborg där hon varit på kurs. om hur man beter sig i namibia dit hon ska och xjobba. ("xjobba"). lite senare kom caroline från borlänge och vi drack rosé o käkade kycklinglår. himla gött var det så det är en keeper.

i lördags hade vi sightseeing. först ruinen, där fåren var borta tyvärr. mycket besvikna blev vi.




blåste gjorde det fett mycket.



inga får.

efter det åkte vi til café timjan som ligegr på vägen mot värnam. jag åt tomatsoppa o emma våffla. caroline åt nån stor god kaka.
 




emma me våffla.

när vi kom hem örjade vi göra en födelsedagstårta till mej. jag har ändå fyllt 25 tyckte dom.



vi vilade lite sen drack vi rosé en studn innan vi tände grillen o käkade kalkon och grillspett.

sen gick vi upp till sandra.




fast först tog vi lite kort.



det var dåligt väder såklart. här går vi med tårta i högsta hugg!



sandra hittade ljus att sätta i tårtan.



som jag blåste ut. (sorry åsa, du kom med på ett hörn)




sen var vi där. till klockan 2 ungefär. drack vin me passionsfrukt.
o ja titta. åsa har klippt lugg på mej!

igår kollade vi film innan lunch och sen åkte dom hem. och jag var glad att jag inte hade 5 timmar att köra.

nu måste jag snart gå. hejhej.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0