adrenalin och tristess till trevligt.

gårdagens minikonvent blev mini i alla former. typ 10 pers per påss. max, vilket var sjukt synd för det var himla roligt. o trots att vi var så få så lyckades vi ändå få upp en rätt fin stämning. combaten var ju såklart höjdpunkten, nytt för alla utom mej och åsa och bodycombat är absolut bästa klassen man kan gå på.
 jag har begrundat och kommit fram till att combat absolut ligger i topp!
man får verkligen gå in för att... på riktigt spöa någon. jag tror alla behöver göra det nångång. mentalt alltså.

elin är också sjukt duktig o så jäkla stark, kan alltså inte bli annat än bra!
plus igen för att det var nytt pass och nyhetens behag ger alltid extra energi.



och vem kan motstå les mills underbara affischer? just denn aör nog min nya favorit, helt fantastisk!
ja det är lite (mycket) sektvarning, men ganska skoj ändå.


alltså: idag har jag träningsvärk i hela kroppen. vilket inte händer speciellt ofta.
men 45 min pump, 40 min combat och en halvtime box, ja sen känns det rätt bra i rygg och rumpa.

kl två var vi klara då cyklade jag hem (sakta och lite vinglligt) och åt. sen somnade jag en stund i soffan coh var rätt nöjd. tills jag vaknade o vi inte hade något planerat för kvällen. vilket jag får panik av. det värsta jag vet nu för tiden är att sitta hemma på helgkvällarna. tim bekommer det inte det misnta, vilket jag tycker är galet, maken till nöjd människa!

jag skrev ett sms till joanna. vilket slutade med att vi åkte dit, tack o lov. lite sent påkommet så vi var inte där förrän lite efter 8. där var några till förutom vi och vi drack några öl sen åkte vi ner på stan coh va på karlssons i några timmar. det var en lagom kväll!

o om en vecka är vi framme i sälen. hur fint?

så... veckan innan påsk är det tentaskriving som gäller. o jobb imon eftermiddag, vilket jag egentligen inte hinner, men det tänkte jag inte på när jag blev tillfrågad. pressbyråjobb och idag har jag inte sån ångest som jag haft innan. lite framsteg och tack för det!
 

nu ska jag kolla klart på dåliga johan falk. sen är det nog läggdags och pepp inför tentaskrivning.
pepppepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0